Thursday, June 18, 2015

Ramadhan day 1

Assallammualaikum (n_n)V

Hai..
Selamat berpuasa. Apa khabar? Tengah kerja ke tu? kita cuti hari ni. hehehehe.. semangat nak sambut puasa katanya. Masa puasa ginilah duk rajin nak update blog eh. Padahal banyak lagi benda nak buat. Haih!

Puasa kali ni berazam nak rajin-rajin masak lauk sahur dan berbuka. Al maklumlaa, gst katanyeeee. Lagipun boleh dibayangkan harga makanan kat bazaar ramadan nanti cam mana. Sebagai permulaan, meh kite tempek lauk sahur tadi. :p
Pagi tadi masak simple je untuk sahur. Masak ayam goreng, sayur kailan ikan masin, ikan pekasam goreng dengan sambal tumis cili padi jek. Tak sempat pun nak snap gambar yang proper sikit. Dah senduk lauk, dah nak makan, baru teringat nak snap. Hehehe.

Ni tengah fikir nak masak apa pulak untuk lauk berbuka nanti. Harap-harap tahap rajin tu kekal hendaknya. :)

k, bye!

Till then~


3 comments:

  1. setakat ni xmasak lg utk berbuka mahupon sahur.. beli kat bazar je.. mmg mahal pon..
    tp kemalasan nk masak tu la.. haha

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998