Monday, November 10, 2014

Road Bully

Assallammualaikum (n_n)V

Petang semalam, masa nak ke KL, benda ni terjadi. Langsung tak terduga akan bertemu dengan manusia yang macam ni. Sakit betul hati bila ingat balik. Haih!

WKH 252


Ini memang tahap tak ada sivik punya orang, Serius, memang agak trauma jugak bila ingat balik dia bawak slow gila depan kereta aku. Biarkan je lah. Tiba-tiba dia bawak laju. Tak memasal dia tiba-tiba tekan brek. Hampir sangat-sangat dah nak tercium bontot waja ni. Sekali dah terkena, lepas tu aku tekan hon panjang gilaaa... pastu dia buat lagi dan lagi. Bila keluarkan handfone, snap gambar kereta dia banyak-banyak, pandai pulak malu. Terus blah.

Wahai WKH 252, kenapa tak ada adap sangat ni.
Pak cik tu dah tua, kenapa nak memandu sedemikian?

Memang nasib dia. Kalaulah aku ambil video, memang viral lah dia kat FB. Apasal ah tak terfikir langsung nak ambil video?????

WKH 252
Bila tengok keadaan kereta dia tu, boleh fikir sendiri macammana perangai dia. Agaknya, dah memang selalu buat benda yang sama.

Takpelah pak cik WKH 252, esok-esok pak cik mungkin bertemu dengan lawan pak cik. Sabar ye, saya ni belum cukup handal nak lawan pak cik.


 Till then~


No comments:

Post a Comment

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998