Tuesday, October 21, 2014

NU Sentral

Assallammualaikum (n_n)V

Selamat pagi :)
Hari ni nak cerita pasal NU Sentral. Hari selasa hari tu, nak tunggu hubby balik dr Johor, disebabkan takut nak tunggu dekat office sorang-sorang, maka gigihlah aku drive ke NU Sentral. Walaupun tempat ni dekat je dengan office, tapi aku prefer drive je sebab dah nak malam. Sebelum sampai, gigihlah duk fikir nak parking mana. Hahaha.


Aku parking dekat tempat parking sebelah BSN. Disebabkan dah lepas office hour, rate dia jadi RM 5.30 sekali masuk. Erm.. bolehlah, kalau kira per hour kira mahallah tu.

Kalau tanya aku tempat ni okey ke tak, jawapan aku sangat-sangat okey! rasanya, tempat ni memang sangat strategiklah, dekat dengan kawasan office dan pengangkutan awan. Banyak kedai-kedai dah bukak, tempat makan pun banyak yang best-best. Basic sama je dengan mana-mana shopping mall, Yang paling havoc, dekat sangat dengan KL Sentral. Jalan-jalan lepas tu tengok depan dah sampai KL Sentral.

In-Future, lepas ni dah ada GSC tak silap aku. Eh, macam senang je nak tengok wayang. Hehehehe :)

Oklaa, ingatkan selama ni tak ada apa dekat NU Sentral tu. Rupa-rupanya ada macam-macam jugak.

K.bye!

 Till then~


3 comments:

  1. saya dah follow blog ini.kalau sudi follow blog ini.http://bicarabihah.blogspot.com/
    terima kasih.

    ReplyDelete
  2. kat mana ye, tak pernah sampai lagi ke sini :)

    ReplyDelete
  3. Kat mana NU Central tu ye.. baru tahu..

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998