Thursday, October 23, 2014

Kampung.

Assallammualaikum (n_n)V

haii.. selamat pagi. Kepada yang beragama hindu, happy dewali kawan-kawan!

Hari ni hari ketiga dekat kampung. Dah dua hari dah petang-petang hujan. Best memang best. Tapi susahlah sebab hujankan. Abah pun memang cakap tiap-tiap hari perak memang hujan.


Sepanjang dekat kampung, aku tak pegi mana pun. Encik Husband outstation, so balik kampung sorang-sorang. Perasaan exsited nak jalan mana-mana tu tak ada. Maka, duk rumah sambil melayan anak buah ni.

Penat tapi seronok melayan budak ni. Ada je benda yang nak digaduhkan. Tahun ni dia dah umur 3 Tahun ++ dekat empat tahun kot. Tapi cakap tak berapa nak betul sangat. Kelakar bila dia sebut kakak jadi tatak, pisang jadi pisam. Bila kita marah menjawab, tapi cara menjawab tu yang kelakar. Cakap tak terus lepas tu nak marah-marah kita balik. Hahahaha.

:)

ok, bye!


 Till then~



2 comments:

  1. comelnyee.. best melayan budak2 sampai xterlayan..hihi..

    psst : anis follow sini dari GA blogger area :)

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan
    jemput join segmen ni..http://sueakgogeous.blogspot.com/2014/10/9-awesome-blogs-of-month.html

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998