Monday, June 09, 2014

Korean's food.

Assallammualaikum (n_n)V

Secara jujurnya, aku tak pernah langsung tahu apa bendanya 'kimchi' tu. Sehinggalah aku nampak satu voucher dekat mydeal tentang The Cup.


So, tergerak hati pulak nak try sebab harga lunch box dia cuma RM10. Okeylaa tu, kata nak cuba je. Ini The Cup dekat Publika. Tak sure tingkat berapa. 


Rupa - rupanya, benda dekat atas ni laa yang di panggil kimchi. Okeylaa rasa dia, boleh laa boleh laa.


Di makan bersama nasi cheese dekat atas ni. Aku tak ingat pulak apa nama nasi ni. Yang pasti ada rasa cheese. Akukan tak tahu makanan Korea apa yang best. So, orang tu suggestkan try makanan dekat atas tu. So trylaa. :)


Atas, muka orang first time try makanan Korea.

Itu jek nak update. Nak taip panjang - panjang tak sempat. Jadiklaa layan cerita ni je lah ye.


Okey, bye!

 Till then~


5 comments:

  1. mknan korea sume nmpk sedap jeee.. uhuk

    ReplyDelete
  2. eta pon suka korean food. hehe..tapi hasben tak suka. takde rasa katanya

    ReplyDelete
  3. yum3..tringinnya nk mkn mknn korea..slalu tgk dlm rm je..hehe..

    ReplyDelete
  4. Lapor rasanya..hehe. Tengok gambor pun dah lapor..Nampak macam sedap.

    ReplyDelete
  5. iye? hihihi kimchi best kan? =D

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998