Monday, April 14, 2014

Sama tapi tak serupa

Assallammualaikum (n_n)V


Minggu lepas ada tertengok montaj iklan untuk tele-movie bersiri dekat TV9, Agak terkejut jugak sebab Tajuk Movie ni hampir sama dengan manuskrip ketiga aku.

Boleh tengok entry pertama Encik Separuh jiwa dekat Penulisan2u ye.


 





Just to confirmkan bahawa E-novel ENCIK SEPARUH JIWA adalah bukan hasil ciplak daripada telemovie Separuh jiwaku eh! Tajuk je hampir sama, jalan cerita lain. Jauh 360 darjah. Macehh pada Mama Bella sebab memberi sedikit publisiti untuk Manuskrip ENCIK SEPARUH JIWA,

#Mohon izinkan saya nak perasan sikit. heheheh :)


love,
cydayusof


ps: Haters, sila jangan buat macam - macam spekulasi ye. :)



 Till then~


No comments:

Post a Comment

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998