Thursday, April 17, 2014

DIY Photobook Pertama.

Assallammualaikum (n_n)V

Dua minggu lepas, aku sempat buat photobook. Mini photobook sebenarnya. Semuanya gara - gara promosi dari pixajoy dalam entry ini. Mini photobook rm5 dari pixajoy.


Cantik ok kotak dia. Servispun bagus, genap 7 hari dah sampai kat meja aku. Hehehe :)


Muka depan, nampak sangat photobook ni dibuat dalam keadaan rushing. Silap range, silap tahun. Hahaha.


Gambar pertama yang diedit.


Again. Kecik je mini photobook ni. Ngam - ngam saiz gambar 4R tu.


Again


Muka belakang. Wajib tepek nama blog buat ingatan anak - anak kendian hari. (InshaAllah)


Disebabkan dia mini photobook, gigihlah jugak aku masuk - masuk gambar outdoor dulu. Serius ini adalah photobook pertama yang aku redeem. Semenjak aku dah pandai ber-groupon ni, kemain rajin lagi aku mencari voucher untuk photobook.

Now dah ada 5 voucher mini photobook percuma, tiga mini photobook yg beli, satu untuk yang saiz lanscape. Tak tahulah bila nak gunanya. Hahaha :)

ok, tu je kisah photobook.

Bye!


 Till then~


4 comments:

  1. wah cntik2 gak..

    eh lama yui tak ami..tgk2 dh ada gmbr khwin..

    slmt pgntin baru =)

    ReplyDelete
  2. Cantiklah..Comel je. Moga dimurahkan rezeki untuk menimang cahaya mata pula.. ^___^
    Rindu gila dekat cik cyda kita ni. Dah lama tak blogwalking sini.

    ReplyDelete
  3. wah. bestnyer.teringin nak buat gini tapi selalu tak ada masa jea..huhu

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998