Monday, March 10, 2014

Sensitiflah sikit kak!

Assallammualaikum (n_n)V 


Dang! ada jugak orang macam ni. Kalau nak buat maksiat tak payah nak pergi Beijing kakak,
Duduk dekat Malaysia ni pun dah ada banyak tempat, Nak buat maksiat ni ikut hati, ikut niat, bukan ikut tempat.

Apa ke bengong sangat kakak ni. 

Tampo laju - laju kang, haih!

Langsung tak sensitip.




 Till then~


2 comments:

  1. nie yang paling sakit hati..sesuki je up status...subhanallah...Semuanya kuasa Allah swt..

    ReplyDelete
  2. Itulah tak sensitif dengan perasaan dan hati keluarga penumpang dan anak kapal itu kan. Kita sendiri pun, walaupun tak ada keluarga mahu sahabat handai dalam flight tu rasa sangat-sangat sedih. hmmm..kita pun rasa sangat2 risau. Allahuakbar.

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998