Monday, March 10, 2014

#PrayforMH370

Assallammualaikum

Salam isnin dan selamat pagi.


Since pagi sabtu lepas, aku memang mengikuti cerita tentang MAS 370 ni. Pagi tu, aku dah lah busy siapkan presentation sebab sabtu tu aku ada kelas. Tertengok berita terkini tv3 pasal ni. Perasaan mula - mula terkejut, sebab hubby memang tengah handle projek dekat DCAkan.. berkali - kali aku tanya hubby betul ke dia tak ada kaitan dengan berita tu, dan berkali - kali jugak dia cakap tak ada.

Pagi tu, masa drop En-Bulat kat Subang Airport, aku pandang je bangunan DCA itu. Tertanya - tanya macammana boleh hilang, apa khabarnya agaknya MH370 tu eh.

Lepas habis kelas, singgah ke Subang Airport nak ambil Encik Bulat, tapi dia cakap kerja tak habis lagi. Sedih pulak bila dengar Encik Bulat cerita pasal MH370 tu. Siap tunjuk segala whatsapp bagai :(

Semoga ada berita gembira pasal MH370 ni, Sepanjang hari aku tengok Astro Awani, tertunggu - tunggu pasal kisah ni. Semoga semuanya okey, Insha-Allah tak ada yang mustahil.

 #PrayforMH370




 Till then~

2 comments:

  1. sebak bila teringat mangsa.hope semua ok je.
    #prayforMH370

    ReplyDelete
  2. sebak bila teringat mangsa.hope semua ok je.
    #prayforMH370

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998