Wednesday, February 12, 2014

Review: Mr Steak House, Seksyen 13 Shah Alam

Assallammualaikum (n_n)V 

Ini cerita sabtu lepas ye. Lepas balik dari Karnival Karangkraf kat Shah Alam, En hubby ajak pergi makan western food. Disebabkan kitaorang ni tak tahu sangat area tempat makan best dekat Shah Alam, so ambillah jalan mudah dengan 'google'

Ye, google ye. Sama macam korang jugak!

So, lepas tengok review, tertariklah dengan review blogger ni tentang Mr Steak House. Gittew. Gigih dari seksyen dua ke seksyen 13 semata - mata nak mencari Mr Steak House ni. Sampai - sampai, tengok orang ramai gila.

First impression. Sedap giler ni. Bila dapat meja, terus panggil orang amek order. Tengok menu. Menu pun lebih kurang je dengan western food mana - mana. Macam biasa, kitorang ambil  Chicken Golden Bleu dan Lamb Chop.



Bila sampai. Tengok biasa - biasa je, isi sikit jek. Harga mahallaa jugak. 

Lamb chop dan Chicken Golden Bleu + horlick ais + air suam dua =  RM32.00

Berbeza dengan yang selalu makan dekat HR Steak atau pun Kapal dekat Kampung baru tu. Dekat HR Steak, amek hidangan yang sama macam dekat atas ni, tambah air suam dua dan fresh orange tak sampai RM30.

 Dekat Mr Steak House ni ada service tax kot, lain sangatlah dengan yang dekat Kampung Baru tu. Resit lupa nak snap. Nanti - nantilah aku snap, kalau ingatlaaa...

aku bagi 2.5 dari 5 bintang.
Bolehlah, biasa - biasa je. Tapi agak kecewalah jugak sebab tempat ni dapat review dari Jalan - Jalan Cari Makan TV3 kot. 

Lepas dah masuk TV, dah popular, kedai - kedai ni memang dah tak jaga kualiti sangat ke eh? Saranan untuk korang. Jangan datang waktu puncak. Datanglah weekday ke, tak adalah sesak sangat.

k,bye!

  Till then~


2 comments:

  1. Easy get money, just register will get 25dolar, try it now :)

    Mari buat duit mudah saja, mula2 register dah dapat 25dolar, cuba la

    http://stayreward.com/index.php?share=114766

    My Blog
    http://gsiym.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. nyummm nyumm...terliur dibuatnyerrrr

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998