Tuesday, January 14, 2014

Review: Tempah Bunting Murah

Assallammualaikum (n_n)V

Actually, buntingpun aku DIY, ambil design untuk bunting dari kad kahwin yang aku DIY sendiri kemudian hantar print. Alhamdulillah, puas hati dengan servis yang diberi. Tambahan, kerjanya pun cepat. Seminggu dah siap. Aku tempah untuk tiga bunting semua RM40 sahaja.

Okeylah tu. RM40 untuk tiga bunting. Berbaloilah kannnnn...

Bunting aku:


Aku tempah bunting dekat bawah ni. Since office aku memang dekat dengan tempat ni. Memang berbaloilah singgah sini je :)

Mula - mula aku datang tanya harga. Lepas fikir - fikir, hantar design dan discussion thru email je. Mudah dan pantas.



k, bye.


 Till then~


3 comments:

  1. Cantiknya..macam cover novel lah..hehehe.

    ReplyDelete
  2. comel bunting majlis awk ^^ hubby yana pon ada buat biz banting nie ^^

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998