Monday, January 06, 2014

Hadiah Kahwin lagi :)

Assallammualaikum (n_n)V

Alhamdulillah, last week masuk office, tengok atas meja ada hadiah kahwin lagi. hihihi.. tak lama lepas tu Encik Bulat call pulak cakap boss dia bagi hadiah kahwin.

Office Encik Bulat serius best, tak putus - putus hadiah dia! hari tu dapat duit, banyak pulak tu. Lepas tu siap boleh request nak hadiah apa lagi.

Jumaat hari tu, Encik Bulat bawak balik Oven, Office dia bagi. Gittew.. Alhamdulillah,  rezeki untuk membaking :)


Tadi pulak, Kak opis hulur hadiah yang kawan aku hantar minggu lepas. Kawan aku bagi novel terbaru dia sebagai hadiah kahwin. Serius terharu. 

Meet novel kawan aku.



Ini novel ketiga beliau. Novel pertama Perlu Kamu dan novel kedua Superbike itu cinta dah ada, yang ketiga ni pula dihadiahkan sendiri oleh pemiliknya. suka suka suka. Tak sabar nak baca. :)

Harus aku besarkan gambar ni, motipnya sebab ucapan tu. Serius, dekat dia jugaklah aku luahkan tentang nasib penulisan aku. :)

"Teruskan menulis,"

Cehhh... macam beliau tahu - tahu je yang aku down dan tak de hati nak menulis lagi ni.



 Till then~


3 comments:

  1. Wah..rindunya dekar syida..Dah kahwin ke? huhu..punyalah lama tak singgah..tak tahu..Selamat pengantin baru ye. Bahagia till jannah. Tahniah ^____^

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum syida. hehe taniah murah rezeki korang. hehehe selamat pengantin baru. gambar pengantin ada? nak tengok.. heeee

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah ... tak putus2 rezeki pengantin baru ^^ nnt rerajin ler baking erk ..

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998