Tuesday, July 23, 2013

Peta.

Assallammualaikum (n_n)V

Hai, selamat petang... korang sihat? hari ni lauk berbuka apa? Aku macam biasalah, jenguk bazaar ramadan saja. Niat di hati hari ni tak nak makan nasi. Tapi tak tahulah tercapai ke tak hasrat tu. Hehehe :) Pagi tadi sahur aku makan biskut, minum milo dengan minum soya protein cosway campur dengan sunquick.

Soya Sanquick? hahaha, tak payah imaginelah, memang tak sedap langsung. Soya protein cosway tu memang tak sedap! langsung tak! kalau minum dengan air biasa tawar je, kalau campur dengan air milo ke, nescafe ke, rasa pahit dia lain macam.. last-last aku campur dengan oren sanquick. Serius memang tak sedap.. rasa macam minum sunquick dengan tepung :( tapi hadap je lah, kalau tak minum nanti gastrik lagi... huhuhu. Siapa rasa nak try bolehlah try.. :)

Actually, memang kad jemputan kawen aku dah siap design, Tapi bila tengok peta macam tak berapa nak yakin je. Siap nak letak map mula dari highway exit Tapah... budget semua kawan-kawan jauh nak datang, bila fikir balik macam nak buat dekat-dekat je... entahlah, gigih lunch hour duduk depan pc menghadap google map..


Last-last pening! erm... balik nantilah suruh abah design peta. Abah aku suka complain peta yang dia tak faham.. kejap lagi aku tunjuk peta yang aku lukis, mesti aku sentap bila abah komen... :) sebelum kena komen, so kita biarkan saja Pakcik Yusof design peta ikut kepakaran beliau. Hihihihi

Erm... sekejap je masa berlalu eh, sedar-sedar dah separuh ramadhan.

Lagi dua minggu dah nak raya. Rasa pelik pulak bila raya kali ni aku tak beli kuih. Musykil sungguh. Korang dah buat kuih raya daa?

Eh, padahal nak cerita pasal peta je tadi eh? haih...

:)

K.bye... takde gambar nak tepek, handfone problem, tunggu masa nak kena format je nie...Selamat berpuasa korang :D



 Till then~


2 comments:

  1. wah bila tu majlis tu? tak apa serahkan kepada yang pakar untuk lukis peta tu... hi hi hi...

    ReplyDelete
  2. sis dulu pun suh ayah yg buat peta.kang sis yg buat jadi peta ke arah lain lak nnt..haha

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998