Tuesday, March 19, 2013

PM melawat TM

Assallammualaikum (n_n)V 

Di sebabkan aku penat gileee menunggu vip sampai, makanya.. dengan gigih nak up jugak cerita ni. Haih!
Semalam, di pagi yang hening, tiba-tiba baca email iolss is terpilih nak pergi majlis bertemu PM. First tak expectpun sebab kita duduk dekat Brickfields. Tapiiiiii.. tengahari Encik Abu minta nama, kena pergi jugak. Huhuhu, makanya pagi tadi terpacaklah aku dekat menara TM tu. Baru ingat nak berjimba-jimba dekat rumah, petang nanti baru masuk opis. oh, nan-hado


Dalam banyak-banyak baju berlogo TM. Baju ni juga di hati. Entahlah, mungkin sebab dia jersey, so tak lah panas mana. Padahal boleh je pun pakai baju kurung. Hehehe :)


Lama sangat tunggu, ramai kot main snap-snap picture. :)
Gigih!


Masa tengah tengok ex-boss kawat, nampak Datuk Zam. fewh.. selalu nampak kat tv je. Iolls kan budak kampung, selalu jejak menara tak sampai atas. Duduk bawah je. Tu teruja sikit tu.


Aku pun dapat salam dengan PM. Yeah! (-..-) 
bangga kejap.




ini kenderaan rasmi beliau.


Daaahhh.. itu je nak di kepochikan :)

Till then~

5 comments:

  1. napa tak pakai baju rimau malaya mcm diorg tu...?

    ReplyDelete
  2. wah..best la kamu kan..tapi yang tak best nyer janji pukul 10.30..dtg nyer pukul 12.30..nasib baik ada untung tunggu kan..dapat gak habuan..hihi

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998