Tuesday, March 19, 2013

Diet Atkins

Assallammualaikum (n_n)V

Selamat petang. Rasa macam dah lama sangat tak update cerita eh. Cehhhhh.. budget ada orang tunggu nak baca entry merepek dan kepochi iolls eh. Hehehehe.. tak pe, bukan selalu :)

Actually, iolls sedah gigih diet. Sekarang ni tengah gigih buat diet atkins. Dulu masa menganggur kat kampung pernah buat diet ni. Bila datang KL, diet ni terhapus dengan sendirinya. Sekarang tengah gigih nak diet balik sebab rasa muka dah semakin dulang, bukan dulang kecil, dulang besarrrrrr punye :(. Baju pun dah rasa ketat je, bila pakai baju rasa baju tu dah mengecil dah (-..-)

Makanya, atkins diet perlu di mulakan balik. Dah dua hari, adalah nampak kurang 2kg. Oh my gucci, banyak lagi inci kena buang ni .. huhuhu.. nanti ai is berjaya diet, nak paksa encik tunang pulak buat diet ni. Encik Bulat ni macam tak percaya je bila aku cakap boleh kurus dengan diet atkins. Babap kang! haih..

Tadi, pergi beli benda dekat bawah ni. Ini semua gara-gara baca testi dekat fb lah ni.. dorang cakap kalau diet atkins elok makan benda ni. Aku pun belilah!


Yang gula tu tak ye, gula tu aku beli sebab rasa tak boleh ah nak minum nescafe kosong gitu je. Alternatif beli je laa gula ni.. hehehe

fewh..atkins diet ni penat sebab kena minum air banyak. seksa nak ke toilet nak membuang air je sebab target kena minum 4 liter air. Pagi tadi baru sudah 1.5 liter air. Balik ni nak minum air laggiiiiiii, lagiii, lagiiiiiii...

Semoga berjayalah diet kali ni. hehehe :)

 Till then~


11 comments:

  1. Assalamualaikum syida. diet? bagus ke? hehehhee

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum syida...selamat berjaya yer...;)

    ReplyDelete
  3. moga diet ko berjaya :)

    dan langsing semula hehe

    ReplyDelete
  4. wah sampai 4liter air kena minum...apa2 pun semoga lancar la program diet tu ye...

    ReplyDelete
  5. diet atkins ni yg ambil protein je kan?

    nak kurus mmg kena minum banyak air... setiap 25kg = 1.5 liter air...

    ReplyDelete
  6. 2kg in 2 days.?
    Like seriously.?
    Nak jugaaakkkk
    Google camne nak diet atkins sekarang !
    Hahahahahahaha

    ReplyDelete
  7. tak boleh ikut....sbb nmpk mcm teruk sgt...hehehe....

    ReplyDelete
  8. 2hari 2kg?????????? syida ajar yana!! yana nk suh hubby diet. hehehh

    ReplyDelete
  9. Selalu dengar benda ni..tapi tak ambil tahu pun apa dia benda ni secara details.

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998