Wednesday, February 13, 2013

WW: Anak

Assallammualaikum (n_n)V 



Sumber: Facebook


 Till then~

10 comments:

  1. huhu smoga mendapat anak yg soleh dan solehah

    ReplyDelete
  2. mintak jauh la jadi mcm gitu kan

    ReplyDelete
  3. dunia zaman sekarang.
    semuaaa terlalu canggihhh

    ReplyDelete
  4. hihihi...mmg betul apa yg ingin disampaikan tu...

    ReplyDelete
  5. bukan salah ibu mengandung, tapi salah ibu mengajar, sampai salah ank mengandung.. hehe

    ReplyDelete
  6. Hehe..Betul lah tu..tapi kalau nak cakap semua salah ibu bapa tak juga. Ada yang dah beri didikan sempurna tapi anak dia tetap pilih jalan yang salah. Kesian ibu bapa, sering di persalahkan..susah nak jaga anak ni kan.

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998