Wednesday, February 06, 2013

update.

Assallammualaikum (n_n)V

Selamat Pagi, Selamat hari rabu dan salam satu malaysia. *kejadahnya?* har har har.. ada orang rindu kitew tak? ye.. baru perasan yang tuan tanah tak update blog cerita pasal diri sendiri banyak-banyak. Well.. tak tahu nak cite apa daa, eh? hehehehe..

Actually, life kita berjalan macam biasa sepanjang februari ni. Pejam celik pejam celik kejap je dah 06 februari kan? sangat pantas masa bergerak. Haih!


Sekarang kat opis macam biasa. Macam biasa? ye, macam biasa. Awal-awal tahun ni, aku tiba-tiba rasa tak produktif, mungkinkah sebab kalender ada dua kat atas meja aku sekarang ni? ye laaa... awal-awal tahun ni, sikit-sikit cuti.. sikit-sikit cuti.. senak perut tengok asyik ada cuti je.. bila nampak cuti lebih dua hari, mulalah aku nak berkira-kira balik kampung, pantang cuti je.. mestilah kampung tujuan aku. Nasiblah perak ke KL tu dekat, kalau macam pantai timur tu.. herm.. menangis je laa aku bila tiba time-time cuti :) bangun pagi pun terasa malas, padahal malam-malam stok tidur macam budak kecil, pukul 9.00 malam dah selamat tidur, heheheehehe.. well, kl memang tak pernah tidur, aku je yang tidur  awal.. tidur pukul 9.00 malam, bangun pukul 6.45 pagi.. gila kepochikan..

Now, ai is sedang tertarik membaca blog kakak blogger pojaan hati. Herm.. sesungguhnya entry ahkak D ini sangat di tunggu-tunggu, blogger otai, haruslaaa kita tunggu dia updatekan? kau tengok tu.. penuh window duk membaca, satu-satu aku baca ayat dia. Last-last aku print screen dan tepek kat sini bila rasa ianya sangat dekat di hati. *motip?*



Well.. aku suka ayat dia.. sempoikan..Apa yang aku nak sampaikan, semua akak D dah sampaikan, semua aku nak luahkan , semua dia dah luahkan, adakah ini bermakna pepatah " Makan garam " ittew boleh di terima 100 peratus? hehehe.. pada aku betul..

Erm.. actually betul apa yang dia cakap tu. dulu, masa blog tak popular, update apa pun orang tak tau, tak heran, suka hati nak update apa, suka hati nak meroyan apa, suka hati nak tepek gambar apa, semua suka hati sebab kita tahu reader tak banyak mana. Tapi... now dah tak boleh (budget reader ribu-ribu) , kena ingat selalu ayat kiah Propa tu...

Jejaga... ada yang merati..

Hahaha, kelakar.. dah rasa macam artis pujaan malaya gitew. Boleh? Well.. okey pe ada haterz, atlist boleh juga duk feeling-feeling kita ni blogger famous amous, kte ni blogger artis.. hahaha..

Okey what!

Haih.. adakah aku akan menjadi blogger famous macam kak D tak lama lagi ni? Haip.. apa aku merepek ni?  Adeh, gila meroyan stalker aku baca statement aku ni.. *sambil kelip-kelip mata, hantar flaying kiss ke dia*

kidding, jangan amek ati yew.. kte ngah bosan tak tau nak hupdate ape nih :)


 Till then~

4 comments:

  1. sama ler kite ... mengira cuti jerk. tetiba dh msuk feb kn ... pantas sggh masa

    ReplyDelete
  2. betul setuju. i kdg2 mcm nk private blog sume ada. sebab org2 busuk camnilah :(

    ReplyDelete
  3. hahaha.. kelako cik syida ni. eh, tapii mana tau betul kot kot kena interbiu dgn fizo omar kat nasi lemak kopi O tu haa.. alaa.. macam fatin liyana "dr blogger". ngehngeh..

    kalo jadi betul jangan lupa dtg blog kite selalu... sobsob. =P

    ReplyDelete
  4. Hehe..insyaAllah..mana tahu ada rezeki. Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada siapa yang tahu..hehehe..betul, jangan lupa singgah blog saya selalu kalau dah terkenal nanti, boleh juga dapat tempias..hehe. ^____^

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998