Friday, February 08, 2013

Di Seri Kembangan

Assallammualaikum (n_n)V 

Salam pagi jumaat pada awak, awak dan awak semua.. Haiiiii.. hehehe, actually picta ni di snap dekat Sungai Besi, semalam tidur dekat New Wave Hotel dekat Seri Kembangan.


Pendapat aku pasal hotel ni okeylaa.. hotel budget, tak mampu nak sewa hotel best-best, tapi okeylaa, satu bilik ada dua katil double (queen), ada astro, air-cond, water heater, wifi, semua selesa..harga pun worth.. dalam RM70. Okeylaa.. bukan nak pergi bercuti pun, cuma nak stay sehari sebab hari ni abah ada medical check-up jantung dekat Hospital Serdang.

Kali ni punya medical check-up aku tak dapat nak temankan mak dan abah. Niat di hati memang aku nak temankan mak dan abah. Tapi aku tak nak mintak cuti lagi, cuti yang ada kena simpan untuk benda-benda penting. Lagipun baru bulan 2, panjang lagi tahun ni.. InsyaAllah, banyak lagi check-up abah kena datang.

Haila.. semoga adalah rezeki aku nak beli rumah dekat area lembah Klang ni.. kesian pada mak dan abah, asyik nak berulang-alik je ke Hospital Serdang, atlist kalau ada rumah sendiri, tak lah mak dan abah terkejar-kejar lagi nak gerak dari perak, kurang sikit kerisauan aku :(

Semalam dah tunjukkan abah jalan ke hospital Serdang, semoga Abah tak sesat. Hehhehehe..

Semoga abah okey-okey je.. harap juga check-up abah tak di tangguhkan lepas raya cina pulak. aduyaaii... seksanya kalau kena tangguh.



 Till then~

4 comments:

  1. kalau bende yg tertangguh nie memang susah nanti.. huu.. hotel budget pun oke ape.. jnji ade tempat tinggal :)

    ReplyDelete
  2. salam..akak pernah jugak tido hotel ni bila ada meeting kat Putrajaya, stay utk tido kan..ok lah. Salam perkenalan n done polow sini jugak.

    ReplyDelete
  3. Moga abah syida sihat.. Yela, sape xrisaukan mak abah kan.. =)

    ReplyDelete
  4. semoga semuanya lancar....

    PS: mmg bebaloi-baloi tu RM70 satu malam....

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998