Saturday, February 02, 2013

Coklat Paling Mahal di Dunia

Assallammualaikum (n_n)V 


Chocopologie
Harga : $2,600 = RM7872.80



Coklat yang paling sedap dan paling mahal di dunia adalah chocopologie oleh Knipschildt. Pada RM7872.80 per paun, coklat lembut buatan tangan ini hanya dimiliki melalui pesanan. Ia mengandungi coklat lembut hitam dan 70% koko Valrhona.


 Till then~

10 comments:

  1. apalah rasanya coklat semahal ini ekk?

    ReplyDelete
  2. wow, biar betul..telan air liur jela sape yg xmampu tu..hihi

    ReplyDelete
  3. pergghh!!!mahainya...bleh motor 2 ketol...

    ReplyDelete
  4. eheheh selalu mcm tu bentuk tak cantik tapi sedap dan mahal

    ReplyDelete
  5. hehe..sekali tengok macam Ferraro Roshie..hehe.tak tahu ejaan betul ke tidak..berbelit2 lidah. Sedapnya coklat.

    ReplyDelete
  6. mak aiiii mahalnyer coklat ni..huhu

    ReplyDelete
  7. berbaloi ke tak makan nii. bayar mahal2, rasanya kat mulut je.

    ReplyDelete
  8. nampak mcmm pelik jea coklat ni. mahal sgy harga nya.ada yg nak beli ker.huhu

    ReplyDelete
  9. 1 paun besar mana agaknya ye...? sekali makan dah RM7k melayang....

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998