Monday, January 28, 2013

Terpaksa curang

Assallammualaikum (n_n)V

Well.. well.. well, tajuk saja je nak buat orang menggelupurkan? Itu semuanya terpulang pada niat seseorang yang membacanya. Kalau ada niat tak baik, makanya orang ittew mesti akan kepanasan membaca entry ini. Apakah?

Sila jangan salah sangka, aku memang terpaksa curang. Terpaksa curang dengan tukar balik domain  pada blogspot.




Terima Kasih kepada Jue Jayne sebab bagitahu cara nak tukar balik ke blogspot. Aku ni memang bangsa tak boleh sabar. Mana boleh tahan kalau tengok pageview tinggal 7 je. Haih.. kecik hati ahkak.

Nak blogwalking pun macam tak sampai hati, komen pun aku tak approve lagi sebab nak berlaku adil pada semua yang meninggalkan jejak. Sebab, yang tinggalkan jejak kat blog kebanyakkannya berdomain .my

Makanya, hari ini aku istiharkan kembali ke blogspot, tengoklah macammana, kalau asiahost dah ok, akan di fikirkan nak kembali semula atau tak, kalau tak.. nanti kita tunggu tabung penuh, kita cari domain lain ye, sedih.. sedih..




 Till then~

6 comments:

  1. Ahahaua takut tgk tajuk....ingatkan apa....nanti share tutorial ek...kita pun tak geti.

    ReplyDelete
  2. Saya pun dah curang..tak tahan tengok..aishhh..grrrrrrr.

    ReplyDelete
  3. mmg hampeh asiahost ni....adeh kalau asyik nak tukar2 je letih la...haha byk melibatkan setting2 mcm webmaster, alexa dsb...

    ReplyDelete
  4. akak pun dh tukar blogspot balik.

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998