Wednesday, December 12, 2012

WW: Perasaan?

Assallammualaikum (n_n)V



 Nama: Bebola daging. 
(buat teman-teman di indonesia, ini panggilnya apa iya di sana?)

Lokasi: IKEA,



Till then~


22 comments:

  1. kalo di indonesia, itu namanya stick dan cilot kakak

    ReplyDelete
  2. Hmm,, bebola daging?? Lebih mirip "Bakso" disini, cik.. Iyaa maybe bakso, cuma bakso goreng, hehe..

    Eh tapi, kalau bakso itu lengkap, kalau cuma 'bebola daging', namanya pentol disini, hihi...

    ReplyDelete
  3. rasa mcm nak makan hari2 kt ikea sebab die ni. :P

    ReplyDelete
  4. nyum2 ... owh my ermmm ... keliuq!!

    ReplyDelete
  5. @Mister Gandi owh , maknanya, panggilannya di sana pentol ya..

    ReplyDelete
  6. @Razfira hehehe, sabar awak, sabar.. tu laa masa cyda pergi pun, orang beratus beli ni je.

    ReplyDelete
  7. @nur anis tak pe, nati pergi ikea blh singgah mkn, kan Anis..

    ReplyDelete
  8. @yana aina hehehe, tak pe bukan selalukan Yana :D

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998