Friday, December 21, 2012

Jom Derma, :D

Assallammualaikum (n_n)V

*Sticky post*
Please scroll for new entry, thanks!

Selamat pagi, Entry kedua untuk hari ini. Tadi cyda singgah blog Nadia dan baca entry ini. Makanya, menjadi tanggungjawab cyda untuk share dengan korang juga.




Blogger Nadia sedang menjalankan kutipan derma untuk rumah anak-anak Yatim Rumah Amal Kasih Bestari. Makanya, haruslah kita sama-sama menghulurkan bantuan untuk mereka. Sesungguhnya, sedekah itu adalah amalan mulia.








Bukan memaksa, hanya berkongsi. Semoga kita sama-sama mendapat keberkatan dari semua ini InsyaAllah..

Sumber Asal: Nadia Farahida bt Mohd Sabri


Till Then~

9 comments:

  1. Akak pun terlibat dalam program anak yatim ni.

    sama-samalah kita berusaha mengutip sumbangan demi anak-anak yatim ni

    ReplyDelete
  2. moga misi ni berjaya dan di berkati:)

    ReplyDelete
  3. semoga misi ini berjaya dan di berkati...:)

    ReplyDelete
  4. Insayallah. Dik nnti kalau ada aktiviti gotong royong ke, cat ke, etc jgn lupa tag akak. Akk nak join

    ReplyDelete
  5. syg, terima kasih sangattt2 utk entry ni. sangattt2 membantu. semoga makin ramai yang sudi memberikan sumbangan pada mereka yang selayaknya yee..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum, sheila pun terlibat sama. kita berusaha , yang selebihnya ikut kemampuan orang untuk menderma atau tidak :)

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998