Tuesday, December 18, 2012

Banglo Kayangan

Assallammualaikum (n_n)

Selamat pagi selasa, owh.. hari ni dah hari selasa rupanya :D  Hari ni nak cerita pasal Banglo Kayangan. Ala, rumah besar yang banyak spekulasi dan ceritanya tu. Yang ada macam-macam kisah tu.

Boleh baca dekat SINI



First time tengok, mak aih.. besar kot rumah ni! no wonderlah orang semua bercerita pasal rumah ni. 





Masa sampai-sampai tengok ada budak-budak perempuan sebuah kereta ni baru keluar dari rumah tu bawa dslr. Perggghhhhhhhh.. semangat dorang. Aku hanya mampu mengukir senyuman je dekat dorang, Entahlah, tak rasa pulak nak jejak kaki kat situ. Selalu kalau lalu tempat-tempat camtu, aku just snap snap picture je  malas nak turun dari kereta. :D

Hehehehe,

Cerita ni memang banyak versi dia, ada orang cakap ni rumah mona fendi laa, macam-macam versi ada.

Itu je nak share. Tapi sangat kagum pada mereka-mereka yang sanggup masuk dalam rumah tu. :)



Till then~
Peace yo!

11 comments:

  1. kalau jadi muzium berbaloi jgk kn dari biar kosong jerk. heheh

    ReplyDelete
  2. kat mana tu cydaa... seramnya.. besar tak berjaga.. ishk.. kalau saye tak masok jugak lah. kihkih~

    ReplyDelete
  3. seram je tgk banglo tinggal nih

    ReplyDelete
  4. kalau ayut mmg terima kasih jela nk msuk..tak mahu crik masalah.. :)

    ReplyDelete
  5. kalo ade kawan wak pon tringin nk masuk banglo camtu jguakkk.., ahhks

    ReplyDelete
  6. hiii rumahnya kelihatan angker.. serem deh

    ReplyDelete
  7. kalau ilmu cukup di dada boleh la nak masuk...hihi

    ReplyDelete
  8. kalau nadia, jangan kata nak masuk, amek gambar pon pikir 40 kali. ;p

    ReplyDelete
  9. pergh.. seram je tengok. heheh

    ReplyDelete
  10. kalau MV pun tak turun punya..hahaha

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998