Thursday, December 13, 2012

13.12: Entry Kenangan

Assallammualaikum (n_n)V

Selamat petang pada kamu, kamu dan kamu.. hehehe.. Petang - petang gini, nak membebel kekdahnya. Actually, semua orang masih mengingati tarikh 12.12.12 kan?

Tapi, aku pulak nak cerita pasal 13.12.. bukan pada hari dan tahun ini. Tapi pada 13.12.11 tahun lepas. Dalam banyak-banyak tarikh, tarikh ni paling melekat dekat ingatan aku. Fewh..

sebab tarikh ittew. 13.12.11.. aku dapat panggilan gini.

dia: Hello, boleh saya bercakap dengan cik Rasyidah?
aku: Ye saya,
dia: Tahniah, awak di tawarkan jawatan dekat XX, nanti datang menara amek surat.
aku: *kelu* dalam hati..alhamdulillah, syukur sangat!
dia: tahniah ye.
aku: Terima kasih.



Itu je untuk di ingati. Masa tu aku tengah emo tak mau balik KL sebab masih tak puas cuti :) sesungguhnya, ini semua untuk di ingati sehingga bila-bila. Well, blog ni pun banyak kisah tentang perjalanan aku mencari kerja, kan? kan?

today, 13.12.12.. setahun berlalu, tapi moment tu tak pernah terhakis di ingatan..

Bila di atas, memandanglah ke bawah agar kamu tidak riak, agar kamu sedar dari mana asal mu, bila di bawah, bersyukurlah sebab semua itu adalah pengalaman, mengajar suka dan duka menjadi manusia.. :)

Jz for share.. Alhamdulillah :D

Thanks for reading,

Till then~


13 comments:

  1. tarikh cantik2 tak penting. yg penting kenangan disebalik tarikh tu.. hehehe

    ReplyDelete
  2. tarikh ni mhh akan di ingati la yea.cantik gak tarikhnya :)

    ReplyDelete
  3. amat setuju dgn entri ini...nice words..

    ReplyDelete
  4. happy sethn bekerja ... heheh suka kata2 last tue ... ^^

    ReplyDelete
  5. Salah satu moment yang terbaik dalam hidup kita kan....

    Salam kenal….dan I follow sekali
    U in my bloglist
    Hanif blog bloglist
    Check It Out!!!!
    Check blog anda berdasarkan bloglist abjad
    Every week saya datang melawat tapi dengan syarat always updated blog..hahahha
    Tujuan--senang saya blogwalking supaya tak hilang kawan blogger..hehehe

    ReplyDelete
  6. done follow heee...
    nadia a.k.a yaya...kami dah 2x kali jumpa kenal time photoshoot blogger aitu. Harap lepas ni dapat jumpa awak :)

    ReplyDelete
  7. heheh saye kalau tarikh2 cantik cmni mesti xde memori pape,nyampah,haha

    ReplyDelete
  8. syida .. yana stuk time nk tuka domain tue lh .. boleh tunjuk ajar ku sifu !! hehehh sponsor bz mcm xdpt jwb soalan yana jerk...huhu

    ReplyDelete
  9. tahniah awk dpt kerja dh..syukur alhamdulillah :)
    doakan sy pulak..dh msk 2 thn dh tnm anggur huhu

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998