Wednesday, December 12, 2012

12.12.12: Hamboi kau.... :D

Assallammualaikum (n_n)V

Selamat Petang, pada awak, awak dan awak semua. Fewh~ kejap je dah petang. Erm, sempena tarikh macam chantek je ni, jom kita layan kartunnnnnn, jom jom jom :D
















Selamat berfikir kawan-kawan.. :D

ps: Abah pesan, toksah duk meroyan campur urusan dan masalah orang, kalau mende tu tak ada kaitan dengan kita. oh, ok, baiklah!


Till Then~



4 comments:

  1. kita buat hal sendiri jer...malas nak layan.....

    ReplyDelete
  2. @Sukma Haron samlah dengan kita kak, malas nak layan hal orang, kte pun banyak lagi benda nak fikir :D

    ReplyDelete
  3. hehe dalam bahasa mudahnya itulah adat resam...

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998