Friday, May 04, 2012

Pesta Buku Antarabangsa KL 2012

Assallammualaikum

Tadi, masa lunch hour..aku dengan En.Bulat rushing ke pwtc..hahaha, gila semangat, kan?kan?. Nasib sempat. Jalan - jalan, punya jalan.. aku tersrempak dengan kawan FB aku, Ain sasuke aka Nia Qurratun Aini. Mula - mula nak tegur ke tak?. Aku takut salah orang.. hahahaha, aku kan rabun. :)

Okey, she's baik dan chomel. tapi, tak berpeluang nak dapat sign dia sebab aku dah beli novel dia, ohh..sadis kejap, selama ni frenz dekat FB sejak beberapa tahun jek. ni baru dapat jumpa, ingatkan esok baru dia ada kt PBAKL tu. Aku dah laa nak rushing balik ofis ni. haha.

Aku berbual sikit je dengan dia, blur..macam tak percaya je dapat jumpa, dia comel ok!, baik..senyum je. Tak macam penulis lagi seorang tu. Macam sombong je aku tengok. Asyik dengan handfone jek. Ain okey.. serius, suka aku tengok dia.

Ain cakap, novel kedua dia keluar bulan 6 ni..waahhh, tahniah Ain!!. Ain tanya, bila aku nak hantar manuskrip. Erm..entahlaa.. aku tak sempat, banyak sangat benda nak buat.. *nangis lagi*



 Pada yang tak tahu, sila laa ambil tahu, ini adalah novel beliau. cerita dia best.. sure..tak rugi beli. Cik Ain, maaflah..hari ini saya blur, tak tahu apa saya cakap dengan awak td. Hehehee (:

Berikut adalah novel yang berjaya di beli, kesian Encik Bulat saya kena bayar. Hehehe, nanti ai ada duit, ai bayar balik ye syg.. promise.. aku blur nak beli novel apa lagi sebenarnya. hurm T_T


Lepas tu singgah kat pameran kereta kot, Encik Bulat aku nak sangat tengok transformer. Hehehe. comel je dia, macam budak kecik. hehehe. *Yg, ai tangkap gmbar awk penuh taw..* gambar ni nampak kecik sebab dah kena resize, pixel gmbr syg sye ni beso..kalau crop, tak nampaklaa transformer.. hehehe. comel ok, semua nampak. hehehe

* Syg, esok kte g lagi boleh? *



No comments:

Post a Comment

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998