Thursday, March 15, 2012

Daiso Japan

Assallammualaikum,

Semalam, aku dengan Incik Bulat pergi Daiso Japan!! hahaha, teruja kot. Sebelum ni selalu je pergi, tapi tak tahu nak beli apa.

Kitaorang pergi Daiso kat Bukit Bintang, yang letak kat dalam Sungai Wang tu. Semata - mata nak beli masker ni je kot.

Jalan punya jalan, Incik Bulat nampak pulak ada kain felt!! OMG..
Okey kot harganya. Semua RM5. Aku ambil kain Felt yang hitam tu besar. Yang warna - warni tu besar sapu tangan yang kat orang kawen tu. Okeylaa.. worth laa jugak.

Thanks Incik Bulat sebab tolong bawak kita pergi Daiso!.






2 comments:

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998