Friday, March 02, 2012

Baby Hatch. Relevenkah ?!

Assallammualaikum!

Apa itu Baby Hatch?. Baby Hatch adalah merupakan tempat untuk mereka meninggalkan anak mereka atau lebih lazim sebagai anak luar nikah. Niatnya cukup murni, untuk mengelakkan bayi-bayi yang baru lahir ini menjadi santapan anjing liar, digilis kereta, dan ditinggalkan di hadapan surau. Untuk tahu lebih lanjut, sila ke blog Encik azman. Klik Gambar di bawah ye kawan - kawan.


Bagi pendapat aku, relevanlah, sebab sekarang terlalu banyak orang duk buang baby. Aku baca pun kesian, tengok macam kisah yang ini --> Kes buang Bayi ondscene

dan yang ini Ondscene2 dan yang ini ondscene 3.

Jadi, pada aku sangat relevan. Kesimpulan aku ini di sokong juga kerana entry aku yang ini:

Cara gugurkan Kandungan menjadi carian utama kat blog aku ni. Tak Percaya?!. Tengok kat sini Gugurkan kandungan 2

Itu sahaja pendapat saya hari ini. Sekian Terima Kasih.
:D

ps: semangat nak balik kampung. Hopefully, save journey.. doakan aku ea!

kBai


No comments:

Post a Comment

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998