Wednesday, February 15, 2012

Review Filem : Hantu Dalam Botol Kicap.


As' salam
Hai, hari nie aku nak review Filem nie!. Sila baca, sila - sila.. Sila Pastikan korang baca betul - betul. Hehe.


Hari isnin, 13.2.12 hari tu, aku dengan Mr.Bulat g tengok Wayang kat Midvelly. Aku terasa nak tengok cerita nie. Mr.Bulat pun sama. Masa tengok iklan dia, mak aihs.. lawal okey!!

Tapi, hakikatnya... MEMANG TERBAIK..!!! Aku bagi 5 bintang. Lawak gila, aku tak ingat berapa kali aku gelak macam orang gila. Gila punya lawak!.

Yang tak boleh blah, aku tengah minum air boleh terkeluar pulak, di sebabkan lawak dia memang superb.

Pelakon dia semua ok!. Jalan cerita ok. Sepanjang masa, mesti gelak sakan je, tak menahan lawaknya.

Sampai bila cerita tu habis, aku macam nak cakap..

" Ala, dah habis ke? "

Kalau korang tak percaya, pergi tengok sendiri. Kalau korang cakap ngangkung tu best, Hantu dalam botol ni lagi bessssttttt.. (:

TERBAIK!!

Jangan lupa saksikannya di pawagam berhampiran anda;

PS: Peringatan, sila jangan minum atau makan popcorn semasa tengok cerita ni, kalau korang tercekik, aku tak tau okey!

Enjoy!!

KbAi




2 comments:

  1. betul ke kelakar???tunggu keluar astro first pastu download je..hahha

    ReplyDelete
  2. btol..
    samelaa, nanti kuar astro first, kte pun tunggu nk download jgk :)

    ReplyDelete

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998