Wednesday, November 03, 2010

Interview Jabatan Perangkaan

Salam;

Hai, Actually, aku baru balik dari Ipoh, Interview kat Jabatan Perangkaan Ipoh, Interview tu kira okeylaa, panel tak banyak tanya. Tapi........

Pertama kali dalam sejarah, Haish.. Encik Panel tu bagi ceramah motivasi kat aku! serius.. Encik itu sangat baik. Dan ayat dia yang banyak kali dia cakap,

" Orang akan bagi kita peluang sekali je, bila orang bagi peluang tu, manfaatkan betul2"

Masa interview tadi, aku cuba kawal diri dari ter 'sebak' , Yeah! saya berjaya.. Aku cakap sikit je, yang lain, encik tu bagi motivasi.

Interview hari ni sangat okey, sebab.. masa nak cari parking kat Bangunan Persekutuan tu, Pak Cik Guard tu tolong bagi tempat, serius, tempat tu memang muat-muat untuk kancil je, Pak Cik tu pun baik!

Masa registerpun best, sebab aku dapat nombor 7, dalam pukul 9.20 am dah masuk bilik interview. Segala-galanya mudah untuk hari ini, cuma bengang ngan traffic je tadi, pagi2 ipoh memang boleh tahan jem nye!. Haish.. kena biasa2kan nie.

Tapi, kat hati masih mengharapkan TM, Semoga TM call aku cakap dapat kerja.

1 comment:

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998